Tillbaka efter helgen!

Hejsan, jag är tillbaka efter en galet bra helg!
Som varnligt tillbringade jag hela helgen tillsammans med min kärlek, i can't get enough of him!
Fredag-Blev det att sitta hemma hos mig och kolla på idol som är piss i mina ögon just nu. Jag blir så förbannad på skiten.
Lördag-This day was all about me! En heldag på stan med mamma och Joakim för att inhandla presenter till mig och min förelsedag som är snart. Det blev två jackor(en höst och en vinter), en halsduk, en tunika och lite sexiga underkläder, mohaha!
Efter en jobbig dag på stan så åkte vi hem till Joakim och ställde till med kröök i huset med härligt folk. Vid halv elva på kvällen blev de utgång för hela högen. Efter ett antal inbeställda x-cider, öl och stället stängt så vinglades de hemåt.. tillbaka till Joakim.
Söndag-Idag fick jag en påminnelse om hur roligt jag hade igår, fyfan..
Vaknade vid halv tolv och märkte att pengarna var slut, alla pengar för denna månaden borta på en kväll, helvete. Vid ett tiden så var jag och hela familjen Halldin på Kalas, Joakims systers unge hade fyllt år så man får ju åka med och visa upp att man lever fortfarande.
Efter att ha blivigt hemkörd av Bobo (Joakims far) så har jag inte gjort ett skit bara legat i sängen och ätit glass, that's what 'bakisdagar' is all about!




love Sarah

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv: tack så hemskt mkt Milla! Vad roligt att höra :)

2009-10-06 @ 16:38:17
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0