härligt


slänger upp en bild på mig och sandra från tre helger sen.

japp, nu äre lov. fett gött. vi hade lyx och var lediga igår också. en dag extra lov är inget att klaga på. har inga direkt stora planer nu på lovet förutom att siri kommer från norrköping på fredag och på lördag så är det halloween fest hos sandra (födelsedagsfest för sandra och fia). kommer bli jävla kul faktiskt, det känner jag på mig redan nu. fast ja, finns nog ingen gång som blivit katastrof med dom brudarna och pojkarna som kommer vara där. lite nytt folk kommer dyka upp också, det är alltid roligt. dom kommer nog bli chockade, vi är rätt galna om man säger så haha.

jag längtar så tills på fredag faktiskt. har inte träffat min älskade siri sen i juli :( så jävla tråkigt att vi bor långt ifrån varandra. men det stoppar inte oss. vi ses ungefär 1-2ggr per år och det funkar för oss, vi har kännt varandra i 5år nu. sjukt ändå. efter jag slutat skolan så flyttar jag även upp, vilket har varit våra planer i ungefär tre år nu faktiskt.

idag så kanske jag ska träffa. beror på om hon ska festa eller inte, det märker vi.

nu ska jag fortsätta lyssna på mina 90tals klassiker så som aaron carter osv. fett nice. nostalgi till tusen!

milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0