HEEEJ



vet att det har vart sämst uppdatering. men jag har faktiskt inte orkat. sen kör jag och sarah typ så att vi turas om eller något känns det som. jag menar imorse på lektionen så säger sarah "det är din tur att uppdatera bloggen nu, jag gjorde det i söndags". jahaaaja. då är det väl bara för mig att göra det då.

jag har börjat spela sims 3, jag kan säga att jag är värsta nörden. har tillochmed börjat att dra skämt såhär i verkligheten som har med sims att göra. typ som förut när vi pratade ironiskt om att vi tycker det är äckligt att duscha. så får jag ur mig "ja, men jag har cheat. jag behöver bara dra upp saken så blir jag aldrig svettig och behöver aldrig duscha". där är droppen liksom, jag är officiellt nörd.

vi var på röhska museét idag med halva klassen. var faktiskt rätt intressant, enligt mig. de flesta tyckte det var tråkigt. sen fick vi klippa och klistra, typ klippa ihop saker som vi tror kommer vara mode nästa år. vi fick även se en trendvisning för nästa år ;) mohaha, det är hemligt egentligen. vi var dom utvalda sa hon.

jag har vart hos kiropraktorn idag, äntligen. har väntat i fyra år på att läkarna ska hitta felet i min rygg. men har dom gjort det? nej. har dom rekommenderat en kiropraktor? nej. störda i huvudet! fuck jävla svenska sjukvården. han knäckte iallafall sönder min rygg och min nacke typ, fy fan vad ont det gjorde men gud så skönt det är nu. han upptäckte på en halvtimme att jag hade fått en rejäl smäll i högra bäckenbenet, vilket gjorde mig typ sne. det såg han på fötterna? han visade mamma också, hon tyckte det var tufft.


nu ska jag fortsätta att platta mitt hår och fixa mig. ikväll ska det supas! ofc.

milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0