home and safe

tja, nu är jag hemma igen efter en helhelg hos elinor och sandra. det brukar bli så på helgerna faktiskt har jag kommit på. dom har egen lägenhet så det blir lätt att vi alltid är där, för där stör ingen och vi kan väsnas hur mycket vi vill. soft som fan.

i fredags iallafall så kom jag hem till sandra och märkte att det var massa folk där. blev lite chockad, visste nämligen inte det. men ja, det var väl soft sådär. drack lite öl och sen så tvingades jag med till länsmansgården. en av killarna som var där skulle ha fest så vi drog dit. hade egentligen tänkt dra med emma till linné men sandra tvingade med mig istället. vi åkte dit och hade faktiskt en jävla bra kväll hos andreas som han som hade festen hette. gött folk och allt sånt dära. träffade lite tjejer från skolan också, trevliga som tusan. sen vid tre tiden så drog vi in till stan och så träffade jag lilla simon från kalmar som var i göteborg för helgen. så jävla trevligt att träffa honom. blev lite sur på en viss person som jag träffade på donken också, usch att människor kan bete sig så. speciellt ens vänner. sen följde rickard och robin med oss hem till sandra och så deckade jag stenhårt på soffan.

på lördagen så vaknade jag upp hos sandra och elinor, kollade på L-world med elinor lite och så. sen så drog jag, julia och elinor iväg. jag och elinor skulle hem till mig och fixa lite sen åka och handla mat. blev en lugn kväll framför tvn, helt döda. kollade på fast and furious. fast jag deckade iofs. vaknade upp av att sandra säger att det skulle komma folk. in kommer fyra killar och där ligger jag helt död på soffan och sover typ. sen sov vi.

idag har vi legat i soffan och kollat på tv hela dagen. sandra har legat på mig och jag har även haft två av katterna på mig också. mysigt. jag och sandra skulle göra baugette i ugnen förut, vi var svin sugna på det. vi glömde av den och så sa elinor "vem är det som har en svart baugette i ugnen?" jävla liv blev det på oss då haha.


nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kolla på tv. fyfasen så trött jag är, även fast jag bara legat framför tvn i två dagar. skola imorgon, suck.

bjuder på en bild på mig och sandra som är tagen hos andreas. vi skulle ta med oss kameran för att ta massa kort, det slutade upp med att det bara blev denna bilden haha. dumma som vi är.


milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0