nightmare



Idag så var jag livrädd för första gången i mitt liv, verkligen LIVRÄDD.
Det jag fick höra idag har varit min största skräck i ungefär halva mitt liv och nu ställs jag själv inför det. Jag har sett vad den gör med en människa och jag vill inte vara med om de igen eller utsätta någon annan i min närvaro för det hemska. 
Jag trodde aldrig att jag skulle ställas inför de men nu är det aktuellt för min del.. finns det eller finns det inte, det är upp till bevis om några månader.

Jag är lite privat i inlägget men jag vill inte lämna ut mig på de sättet om just det här. Anledningen till att jag skriver är att jag vill skriva av mig för jag vet inte vad jag ska göra just nu eller vart jag ska vända mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0