rubrik

nu har jag och mamma kommit hem från allum för ett tag sen. vi skulle egentligen åka ner till willys bara för att tanka på min telefon och köpa nya snusdosor för veckan. men mamma ville ta en tripp inne på allum också, så det fick det bli. jag fick med mig ett par partydojjor hem från skopunkten. 99:- betalade vi, fett värt. jag och mamma håller på att leta klänning till en halloween fest jag ska på den 31e också. måste hitta klänning till min 18års dag med, ett tag kvar. 1 månad och 9 dagar om jag ska vara exakt. fyfan så taggad jag är.

slänger upp en bild på skorna.


förövrigt så har jag faktiskt vart hemma exakt hela helgen. jag har inte rört mig utanför dörren förens idag. känns jävligt skönt faktiskt. gått runt med pyjamas hela tiden. igår hade mamma även två tjejkompisar över, dom skulle förfesta och äta lite middag innan dom drog iväg på ladies night. snygga var dom innan dom gick också. jag fick leka paparazzi.

nu ska jag spela lite spel som jag alltid håller på med på facebook.

milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0