yes.

tyvärr, jag har inget viktigt att skriva. det händer inte mycket i mitt liv just nu. på vardagarna så är jag i skolan och sen är jag hemma resten av dagarna. helgerna spenderar jag hos elinor och sandra och dricker öl. jag antar att sarahs liv ser nästan exakt ut som mitt, förutom att hon spenderar helgerna med sin pojkvän. blir inte mycket att skriva då faktiskt.

jo, förresten. gjorde ett test om min framtid. svarade på massa frågor och sen fick jag upp massa saker, fortsatte sedan med lite extra frågor som skulle specifiera mitt framtidsjobb. jo, vad fick jag inte liksom? musiker och sångare. HAH, roligt. jag kan inte sjunga, jag kan inte spela ett ända instrument. tror inte det stämmer. kommer aldrig få tillbaka sångrösten jag en gång hade :( BUHU..

min rygg är på bättringsväg nu. för fyra år sen så skojbråkade jag med en killkompis som resulterade i att jag flög ner på golvet med ryggen. sen dess har jag haft ont. läkarna har röntgat och allt, men aldrig hittat något.. på fyra år. då gick jag och mamma till en kiropraktor förra fredagen, gissa vad? han hittade felet på en halvtimme. jävla sveriges sjukvård! jag har fått en fet smäll på höger bäckenben som gjort att jag blivit sned. men lite knäckningar i ryggen och nacken så kändes det bättre. idag var jag där igen, nu känns det ännu bättre. men inte fullt bra ännu.

jag kommer faktiskt inte ihåg hur det känns att inte ha ont i ryggen. så för mig känns det obehagligt att det inte gör ont i ryggen längre. låter jävligt sjukt, men så är det faktiskt. jag har vart så van vid att ha konstant smärta att jag vant med vid det, som en livsstil liksom. men nu är det slut på det, nu jävlar ska det bli bättring på skiten!

nu ska jag skriva ner lite svar på inlärningsmål som jag har fixat fram, duktig milla.

milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0