APU

Halloj allesammens som läser!
Idag var skoldagen seeeg pga av att jag var så jävla trött, men i alla fall efter skolan åkte jag till allum och letade APU platts (praktik) för att det börjar dra ihop sig för det nu. När jag gått in i nästan alla fucking klädaffärer i allum och fått samma svar överallt "tyvärr, vi har fullt med praktikanter över hela året" och var påväg till bussen springer jag in på JC en snabbis för att se om turen var på min sida.. och det var den! Efter att ha snackat med butikschefen så fick jag mig en platts.
Anledningen till att jag vill vara i allum när jag praktiserar är att min pojkvän är på praktik en våning upp och jag får möjligheten att träffa honom lite mer än vad jag skulle hunnit med annars och vad gör man inte för kärleken?! Love it
Så under våra fyra APU veckor så hittar ni mig på JC i allum! v46-v49



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0