bläbläblää

Hej ni som läser?

Jag är så jälva trött nu.
Har städat HELA övervåningen bara för att min kära mamma fyller år imorgon, grattis till henne! Det är inte det att det är så jobbigt att städa för vi har det aldrig speciellt stökigt det är bara att torka av lite och dammsuga så är man klaar.
Det som jag är trött på är skolan för jag orkar inte att alla tjatar hål i huvudet på mig om 70-talet (som vi har ett projektom nu), min körskola.. eller ah.. förra körskola pga att den sög kuk så mamma tog bort mig från den idag *suck* känns som att jag inte kommer få kortet när jag fyller 18.. OCH DET VÄRSTA AV ALLT är att att min bror som inte har något jobb utan sitter bara framför datan hela dagarna ligger och sover medans jag städar!
Hur jobbig kan han ha det på en skala, jag hoppas att han blir fet.. stackars mig.

sarah



happy new year?





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser :D

2009-09-17 @ 21:16:43
Postat av: Sarah

Roligt att höra att du läser våran blogg! I'm so glad you like it!

2009-09-28 @ 23:02:45
URL: http://hagganochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0