boring

just nu sitter jag och bråkar med en bananfluga som vägrar sticka ifrån mitt rum/min skärm. jag vet inte hur många gånger jag bokstavligt talat gett den en örfil. den kommer bara tillbaka hela tiden. fast nu har den vart borta lite, så fort jag höjde handen flög den iväg. tror den börjar bli lite rädd för mig. stackars bananfluga. dom är äckliga.

bjussar på en låt som är jävla rolig. hittade den i målles blogg, har hört den förut men inte tänkt så mycket på hur rolig den egentligen är haha. so listen and enjooooy homiezzz..


vart hemma sen i tisdags. blir att vara hemma imorgon också. btw så är bananflugan tillbaka nu. time for real fighting! ger mig inte förens jag ser den död. mo ha ha ha...

i need some time on my own.

milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0