chaaaai

tjaaaow.
sitter i mitt rum och dricker chailatte som mamma gjort till mig. super god! ska snart börja städa mitt rum, it sucks. sen fan, blire hem till sandra och elinor för att dricka öl. ÅÅH så ölsugen jag är nu. jag skojar inte när jag säger att jagöl sen i måndags. aaaaaaaaaalkis.. näää..

sarah hoppade runt som en glad idiot i skolan förut och skrek något som jag inte riktigt fattade, men nu när hon skrev på msn så fattade jag vad det var. hon har ett videoinlägg till er, höööh. jag tänkte fixa ett litet klipp ikväll faktiskt hihihi.

när jag säger videoinlägg så menar jag inte direkt allt det dära som alla andra kör "chaachaaaa, idag har jag vart i skoolaaan.. mm.. iiih". utan våra kommer vara GARANTERAT i vår humor, vår stil.. dumma i huvudet är vad vi är. det lär ni märka efter ett tag av bloggande för vår del.

btw, vilka är det som läser? kommentera :D


/milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0