Det som väntar på något gott..

Snart helg motherfucker och jag längtar som satan!
Denna helgen kommer bestå av mig, min pojkvän, mamma, Stieg Larsson, fotboll och en massa gott att äta
Fredag-
blir det att åka till Partille efter skolan (orgentering.. döda mig) , till min älskling! Vi ska hyra 'män som hatar kvinnor' för han har inte sätt den än (inte okej) och så ska vi köpa massa gott att äta till filmen.
Lördag-Blir de till att gå upp i hyffsad tid för att Joakim och hans storebror (kanske hans lillebror också?) ska spelafotbolls match som börjar vid två tiden. Den ska jag självklart med och kolla på, fotbollsfantast som jag är. Efter matchen åker vi tillbaka hem till honom så han får duscha och äta  lite mat. När han är klar hoppar på första bästa buss in till stan. I stan ska vi möta upp min mamma som har köpt biobiljetter till 'flickan som lekte med elden' till oss tre (tack). När bion är slut åker alla tre hem till kära olofstorp.. Där vi bänkar oss framför tv och kollar på något nice program/film med gottgott att äta.
Söndag-SOVMORGON!

   

GRYYYYYMT!

Sarah

Kommentarer
Postat av: Joakim

I Like

2009-09-23 @ 21:26:57
Postat av: Sarah

Jag också älskling, jag också!

2009-09-28 @ 23:03:43
URL: http://hagganochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0