fly on the wings of love

Tjaaa, Sarah här igen efter helgen!
Denna helgen har jag varit tillsammans med min pojkvän och inte gjort speciellt mycket för att jag var som sagt sjuk som Milla nämde i inlägget innan.
I fredags körde min bror hem mig till Joakim för att han hade sagt att vi skulle ta det lugnt och att han skulle pyssla om mig meen icke! Det blev att jag fick sitta ute i kylan och se på när han spelade match mot lextorp.. kallt men vad gör man inte för kärleken
Vi åkte hem till mig på lördagen för min mammi kom hem från Montenegro, jag är också så jävla va sugen på att åka någonstans men det fattas något som heter pengar.. Jag fick i alla fall ett litet sminksätt av henne som hon hade beställt åt mig, surprise surprise!




Nu sitter jag ensam hemma och försöker få dagen att gå för jag hatar söndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0