kom igen fan

fyfasen vad ni kommenterar dåligt.

btw, jag har precis tvättat ur en till färgning nu. det hade blivit fläckigt igår så fick slänga i en till färg igen. nu hoppas jag att det är jämt och fint. dags att springa ner och blåsa det. sen blir det att göra iordning sig för kvällen, börjar 10.50 imorgon. skönt! synd bara att jag måste vara i stan 10 för att möta emma och fia.

påtal om att vara tidigt i stan. jag, emma, fia var på väg till skolan förut. vi trodde att vi började kvart över nio. så när vi sitter på vagnen så säger jennie att våran grupp börjar 10:40. det var ju inte lika roligt. så vi satte oss utanför skolan med lite frukostmacka och cola, tog det lugnt. jag satte i båda hörlurarna i öronen och sjöng med min fina stämma för min flickor. det uppskattades inte så mycket av dom tyvärr haha. vet att dom älskar mig ändå!

milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0