Lite funderingar såhär på kvällen..



Är det så jävla konstigt att ungdomar idag har press på sig om hur man ska ut?
Har man minsta lilla fel på kroppen så är det någon som tittar konstigt eller till och med komenterar det. Det tär på en, man funderar på det länge och undrar om det verkligen är så, om alla ser och tänker på det ytliga "felet".

Idag hände det än sån sak för mig.. Jag satt vid frukostbordet och åt så frågade mamma vad jag ville ha till middag så svarade jag "en pizza hade inte suttit fel", som svar fick jag något i stilen med "du kan inte äta sånt, din feta hög" .
Det är nog något man vill höra från sin mamma? Fråga mig inte om jag ändå inte kommer med bra förslag, jag får ju ändå inget annat än äcklig fullkornsskit. Sen säger mamma att det är av ren kärlek hon säger så, det förstår jag ingenting utav? Är jag fet? Om jag skulle vara de så kunde hon inte med att säga de på ett mer kärleksfullt sätt? Jag kanske är nöjd med min kropp. Låt mig vara!

Jävlar vad trött jag är på folk som komenterar andras fel, hitta dina egna istället och lös dom om du vill!


Godnatt/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0