nu var det klart.

klassfotot för iår är taget. fy i helvete vad det gick dåligt. men egentligen.. vem blir bra på skolkort? det är svårt att lyckas. så ja vafan, jag var med iallafall. var ingen svikare som förra året hihi. har sån skolfotofobi så det skriker om det.

sarah var duktig som kom till skolan iallafall, fast hon var sjukling. men jag tror inte på att hon är sjuk, MOHAHA!



där har ni det. det understa är ifrån i år. översta från förra året. dock är detta taget med egna digitalkameror. jag snodde även angelicas bild för min blev så jävla dålig. min kassa skit kamera tog upp blixten från hans paraplyer.

nu hade jag tänkt att lägga mig i sängen och sova en halvtimme, sen är det dags för idol och sen bye bye in i drömmarna.

SEE YAA!
milla

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag ÄR sjuk, jag VAR sjuk på förra klassfottot och jag planerar att VARA sjuk nästa år på fotograferingen också! och det är SANT (y)

2009-09-29 @ 22:04:47
URL: http://hagganochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0