Skön dag!

Idag har det varit en otroligt skön dag!
Jag mötte upp Jennie och Frida i stan runt tolv tiden för att åka över till backaplan och möta upp amanda, sen vidare till något ställe och göra akrylnaglar.
Men i alla fall! När jag, Jennie och Frida ska av på backaplan så börjar Jennie gapa på bussen "DÄR ÄR JU HAAAN!.. HAN FRÅN IDOOL SOM SPRANG IN I DÖRREN!". Alla tre kastade sig näst intill av bussen,  han går in på pressbyrån och Frida springer efter. Jag och Jennie hittade Amanda istället för vi hade en ny plan.. vi råkade veta att Amanda kännde honom så vi drog med henne in på pressbyrån, hon kunde presentera oss och vi hade en anledning till att gå fram och prata med honom, mohaha!
Efter vårat lilla "samtal" med honom kunde Frida inte släppa att "hon hade träffat sin kärlek", haha så söt!

 


Naglarna btw, dom blev väl helt okej.. inte lika bra som jag hade förväntat mig men ändå dom hade ju inte kunnat bygga naglar i mer än en och en halv vecka.
Jag får fila till dom själv nu, här hemma.


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0