Sorry for bad update!

Tjenare, det har inte kommit något inlägg från mig sen i torsdags (?) förra veckan och det beror på att jag hade en fullspeckad helg och så blev jag sjuk i lördagsnatt någon gång, it sucks. Ni har alltså fått leva med alla Millas inlägg om någon bananfluga, haha lite puckad är hon allt men ändå en go gumma där.
Jag hatar att vara sjuk kan jag tillägga lite snabbt, jag sitter fan hellre i skolan.
Dom senaste två dagarna så har jag levt på näsdukar,halstabletter, lite choklad och en och en halv liter cola. Jag har inte haft någon matlust alls och inte ens varit hungrig som jag ALLTID är annars, jag har lixom gått ner ett och ett halvt kilo på två dagar! Vad händer?
Imorgon har vi skolfotto i skolan och det är förövrigt andra året i rad jag är sjuk under just den dagen. Detta året ska jag försöka lyckas med att inte se ut som ett rövhål..  önska mig lycka till!


Nu måste vi dra - Ken Ring

 

Go låt som jag vaknade av imorse när jag skulle ringa till skolan och sjukanmäla mig!



Peace/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0