Uh that's hot.. ^^

Hello fokes!
Har fått en förfrågan om mina uppdateringar och sanningen är den att jag inte har så mycket att skriva om just nu.. tror inte ni vill veta vad som händer under en dag när jag är sjuk för det är fan inte mycket. Men imorgon startar livet igen, back to school!
Kära Malin Chrysander gav mig ett rätt så roligt ämne att skriva om. Hon gillar bögar och äckliga smörsångare. En liten fågel viskade i mitt öra om att till och med hennes pojkvän är bög!?

låt oss se Malins kandidater..



Pojkvän                                                                                 Sliskig "me singing" sångare på youtube (se filmen under)  



ooh, thats sooo sweet!


Malin jag hoppas mitt inlägg stod upp till de förväntningarna du hade och att du förstår att jag bara driver!
Det är inte jag som är hjärnan bakom det hela utan de är den så kallade "fågeln", but let's keep it a secret!

Sarah


Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaaaaalin!

HAHAHAHHA & ännu mer HAHAHAH! :D sara dan talevski sjunger låten gryyyymt, du kan ju inte säga annat utan du gör det bara för att han är lite bögig av sig! :D

2009-09-30 @ 22:29:58
Postat av: Sarah

Jag säger bara, gay gay gay! Han är inte lite bögig av sig, killen har ju ingen manlighet för fem öre.. man får ju hoppas att han har en kuk i alla fall så att han får ha någon stolthet! ;)

2009-09-30 @ 22:39:42
URL: http://hagganochjag.blogg.se/
Postat av: malin!

hahhaa, du är go du! :P

2009-10-01 @ 09:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0