haircolor

idag så hade jag tänkt att färga bort mina slingor. nu är hösten påväg och jag känner inte för att ha slingor då. slingor för min del är mer sommaraktigt. iallafall på mig. idag så blir det iallafall lite mörkare, ljusbrunt typ. men det kommer att ändras om ett tag. tror jag kommer färga håret ljusbrunt två gånger innan jag färgar det till den färgen som sarah har tvingat mig till att ha nu i höst.. som jag även har haft förut.. nämligen vinrött.


bild på mig när jag har brunt hår. (den till höger är gammal, snart har jag så långt hår igen!)


ungefär såhär ska det bli. hittade inga vidare bra bilder. blir nog ett tag kvar tills jag färgar det såhär.


over and out
milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0