YES!!!


(guuuud jag är så duktig på paint)

efter 3 timmars krig med bananflugan som vägrade lämna mig i fred så är den död. jävlar vad jag har örfilat den ikväll, fortfarande bokstavligt. fångat den i handen, men när jag öppnar handen så flyger den ut. men denna gången.. icke. denna gången lyckades jag döda den. YESSSSSSSSS! nu kan jag äntligen sova.

jag förstår inte hur jag ens kan vara vaken nu, brukar aldrig hända mig. detta är mer sandra (cederbom och wänn) stil att sitta vaken hela natten. men jag har faktiskt inte vart trött. fick precis min första gäspning. när jag är hemma från skolan så brukar jag lägga mig svin tidigt för att jag blir trött av att bara ligga och slöa hela dagarna. men inte idag. igår somnade jag halv två. whats going on?

jaja, slut på mitt tjat för idag.
nu ska jag ta mig en blundare i min otroligt sköna säng, funderar på att läsa lite ur boken "kram" innan jag somnar gott.

milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0