yeye


slänger in en bild, för jag vet hur tråkiga inlägg är utan bilder. inget man vill läsa då.
bilden är iallafall på världens bästa vänskap. min och sandras vänskap.

jaadu.. man kan väll säga att livet är ju inte som det ska vara just nu så därför resulterar det i tråkiga inlägg eller helt enkelt inga inlägg överhuvudtaget. jag håller på att bli sjuk, som vanligt när vädret ändras. sucks! plus det så är allt huller ombuller i mitt liv just nu, det tänker jag inte gå in på dock.

kollade på tisdagsfilmen idag som var systrar i jeans, såå bra film. mamma lipade typ femtiotusensjuhundra gånger. så fort dom började gråta i filmen så grät mamma. känslig typ. det brukar jag också vara. jag är förvånad att jag inte grät faktiskt. jag är förvånad att jag inte ens började gråta till extreme home make over förut heller. fan har hänt? happ, har la helt enkelt slut på dom.. tårarna alltså.

nu hade jag snart tänkt att gå och lägga mig och hoppas på att bli frisk inför helgen. mycket som väntar. på fredag blir det att fira elinor, dock blir det inte mycket dricka för min del. för på lördagen klockan fem så ska jag på fest för min kära kusin som fyller 25 :) jag och pappa.. vad ska man säga? THE PARTY IS OOOOOOON!

snart fyller jag även 18. kul att när jag skulle skriva 18 så skrev jag 12. kanske förklarar min egentliga ålder. finns det ens ett ord som heter så? egentliga? äsch. you get what i mean. 18 år alltså, weeell it means.. far&dotter tatuering, krogen, laptop, pengar och en jävla massa annat. det betyder även att jag och sandra sticker upp till stockholm för att parta.


milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0